NeuroProfess

Általános Szerződési Feltételek

Hatályba lépés időpontja: 2024. 11. 01. 

Preambulum

Jelen Általános Szerződési Feltétel (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a szolgáltatást nyújtó Human Profess Közhasznú Nonprofit Kft., székhely: 9700 Szombathely, Pásztor utca 2/B/1., cg.: 18-09-109721, adószáma: 22785389-2-18, email:  kapcsolat@neuroprofess.hu) a továbbiakban: Szolgáltató) és a szolgáltatást igénybe vevő, természetes vagy jogi személy (továbbiakban: Kliens) közötti szerződés általános feltételeit, a Szolgáltató és a Kliens jogait és kötelezettségeit.

A Szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítja. A módosításról rövid felhívásban tájékoztatja a Klienseket, oly módon, hogy a már meglévő Klienseknek a megadott kapcsolattartási email címükre kiküldi, továbbá közzéteszi a módosított változatot egységes szerkezetbe foglalva a weboldalán. 

A szerződés tárgya – A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások

A Szolgáltató által nyújtott Neurofeedback tréningen való részvétel, mely magában foglalja az előzetes konzultációt, személyes kezelési terv felállítását, tréningalkalmakat és kezeléseket.

A tanácsadásra és terápiára történő jelentkezés folyamata a Szolgáltató internetes weblapján vagy telefonon keresztül

  1. A Szolgáltató tréningjeire és kezeléseire személyesen lehet jelentkezni oly módon, hogy Kliens a weboldalon megadott telefonszámok egyikén telefonos hívást kezdeményez vagy a megadott email címre közvetlenül üzenetet küld a Szolgáltatónak. 
  2. Ezt követően Felek a választott kommunikációs csatornától függően szóban vagy írásban egyeztetnek egy, a Kliens terápiás igényeit felmérő interjúhoz időpontot, ahol a helyszínen a Kliensnek ki kell töltenie egy, a Szolgáltató által megadott, részletes állapotfelmérő kérdőívet. A kérdőívhez mellékelni kell a kezelés szempontjából szükséges, releváns információkat tartalmazó, orvosi diagnózisokat, fejlesztőpedagógus, logopédus által feltárt fejlődési rendellenességekről kiállított igazolásokat, jogerős bíróségi ítéletet a cselekvőképesség teljes vagy részleges korlátozásáról.
  3. Szolgáltató a számára átadott információk alapján egyedi tréningtervet állít fel a Kliens számára.
  4. Kliens a tréningalkalmakat előre, 5 vagy 10 alkalmas bérlet formájában tudja megvásárolni a Szolgáltatótól, bérlet formájában. A tréningen való részvétel feltétele, hogy Kliens a tréningtervének megfelelő alkalmas bérletet előre megvásárolja Szolgáltatónál. A bérlet készpénzzel vagy kártyával fizethető A következő tréningidőpontot mindig az adott tréning végén egyezteti Kliens a Szolgáltatóval.
  5. A szolgáltatás igénybevétele céljából történő, telefonos, vagy a weboldalon keresztüli bejelentkezés még nem keletkeztet kötelezettséget egyik fél részére sem. A Klienssel való első konzultációt követően, az egyedi tréningterv felállításával a szolgáltatás megrendelésére irányuló szerződés a Szolgáltató és a Kliens (a továbbiakban Felek) között létrejön, mely fizetési kötelezettséget von maga után.
  6. Tájékoztatjuk, hogy az állapotfelmérés során Kliens köteles személyes adatait, orvosi diagnózisait, szenvedélybetegségre vonatkozó adatait, gondnokságra vonatkozó adatait, a kérdőív adatait a valóságnak megfelelően megadni, és a megadott adatokban történő változásról a Szolgálatót haladéktalanul, de a változás bekövetkezésétől számított legkésőbb 5 napon belül értesíteni. A Szolgáltató nem felel a Klienssel való, egyedi tréningterv felállítása során történt adatok téves, hibás, hiányos megadásából eredő kárért, ugyanis a Kliensnek bármikor lehetősége van a megadott személyes adatainak módosulását jelezni a Szolgáltató felé akár emailben, akár telefonon. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, kétség esetén pedig az Kliens valódiságát ellenőrizheti, emellett fenntartja jogát arra, hogy amennyiben a Kliens valótlan vagy hiányos adatokat ad meg, vagy személyes adatokkal él vissza, akkor a terápián történő részvételét egyoldalúan, azonnali hatályú felmondással visszautasítsa.
  7. Az időpontra történő jelentkezés során megadott személyes adatok nem nyilvánosak, harmadik személy nem férhet hozzájuk.
  8. Szolgáltató nem felelős a weboldal használatából vagy működtetéséből adódó károkért, vagy az alábbi esetek bármelyikéért, adódjon az bármilyen okból: az interneten küldött és/vagy fogadott adat meg nem érkezése; az internethálózat jelen szerződés teljesítését megakadályozó működési hibái; a fogadó készülékek vagy kommunikációs vonalak meghibásodása, bármely tartalom vagy adat elvesztése; bármely szoftver vagy weboldal meghibásodása; programhibák, rendkívüli események következményei vagy technikai hibák; ide értve a vis majort; valamint a Kliens internetszolgáltatójának díjait is.

Lemondás

  1. Szolgáltató felhívja az Kliens figyelmét, hogy amennyiben az előre lefoglalt interjús időponton nem tud részt venni és azt haladéktalanul, de legkésőbb 24 órával a tréning napja előtt jelzi a Szolgáltató számára, Szolgáltató biztosítja, hogy Kliens az időpontot módosítsa. Szolgáltató az időpont módosítását a választott időpont előtt 24 órán belül már nem biztosítja. A módosítás telefonon és emailben egyaránt lehetséges.
  2. Ha Kliens a tréningen bármilyen okból kifolyólag nem jelenik meg és erről semmilyen formában nem tájékoztatta a Szolgáltatót, számára a tréning megtartottnak minősül, a díját nem követelheti vissza, és más tréningidőpontra, pótalkalomra sem használhatja fel. A Szolgáltató a Klienssel terápiás folyamatra köt megállapodást, nem pedig egyedi alkalmakra. Ennek a folyamatnak elengedhetetlen része a rendszeres a megállapodás szerinti tréninggyakoriság. Ezért a megállapodás szerinti időpont nem lemondható. Amennyiben a Kliens a távolmaradását a Szolgáltató felé a tréning időpontját megelőzően 24 órán belül jelzi, és távolmaradásának indoka a Szolgáltató számára elfogadható, úgy pótalkalomra lehet jogosult.
  3. Ha a lemondás oka akár a Szolgáltatónál, akár a Kliensnél merül fel az érdekkörén kívül eső ok miatt (vis maior), Szolgáltató egyedileg új alkalmat beszél meg a jelentkezett Klienssel, ahol pótolják az elmaradt tanácsadást. Felek a vis maior okát írásban, email formájában kötelesek egymásnak jelezni haladéktalanul, az Kliens által megadott email címen kommunikálva.

Elállás, felmondás

Kliens az elállási, illetve felmondási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól (a továbbiakban: Kormányrendelet 29. § (1)  bekezdés a) pontja szerint nem gyakorolhatja a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést. 

Az ÁSZF elfogadása

  1. Kliens jelen ÁSZF-et a tréningre történő első konzultációs és állapotfelmérő alkalomra történő jelentkezése során fogadja el. Kliens egyúttal az ÁSZF-et magára nézve kötelezőnek ismeri el. 
  2. Kliens továbbá hozzájárul, hogy a Szolgáltató az első konzultációs és állapotfelmérő alkalomra történő jelentkezés során megadott és kezelt személyes adatait Szolgáltató az ÁSZF-nek megfelelő célból, módon és mértékben kezelje. 
  3. Kliens tudomásul veszi, hogy csak az ÁSZF elfogadásával jogosult a első konzultációs és állapotfelmérő alkalomra és a tréningre jelentkezni. 

Adatkezelés

  1. A www.neuroprofess.hu internetes weboldalon kezelt személyes adatokra vonatkozó tájékoztatót a Honlapon elérhető Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza. 

Együttműködési és tájékoztatási kötelezettség

  1. Szolgáltató és Kliens köteles a szerződéskötési tárgyalások alatt, a szerződés megkötésénél, fennállása alatt és megszüntetése során együttműködni és tájékoztatni egymást a szerződés lényeges körülményeiről.
  2. Kliens a Szolgáltatóval emailben, telefonon vagy emailben kommunikálhat.

A Szerződés megszűnése és megszűntetése

  1. Szolgáltató jogosult a Klienssel jelen ÁSZF alapján fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban indokolás nélkül felmondással megszüntetni. 
  2. Kliens jogosult Szolgáltatóval a jelen ÁSZF alapján fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban indokolás nélkül felmondással megszüntetni.
  3. Szolgáltató jogosult a Klienssel fennálló szerződését azonnali hatállyal, írásban felmondani, ha az Kliens súlyosan megsérti a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
  4. Felek a jelen ÁSZF szerinti szerződést jogosultak írásban bármikor közös megegyezéssel megszüntetni.
  5. Felek a jelen ÁSZF szerinti szerződést határozott időtartamra kötik.
  6. Ha az Kliens a Szolgáltatónak a jelen ÁSZF szerinti szerződés megszegésével kárt okoz, köteles az abból eredő kárt teljes egészében megtéríteni. A kártérítési kötelezettség kiterjed 

a. az Kliens szerződésszegése következtében bekövetkezett tapadó károkra, 
b. következményes károkra,
c.  felelősségi károkra,
d.  a Szolgáltatót ért elmaradt haszonra és 
e. a Szolgáltató oldalán a kár kiküszöböléséhez felmerült költségekre.


Panaszok intézése

  1. Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és azt a panaszfelvételre adott válasszal együtt a panaszfelvétel napjától számított öt évig megőrizni. 
  2. Szolgáltató köteles a hozzá beérkezett panaszt 30 napon belül megvizsgálni és arra érdemi választ adni. Elutasító válasz esetén Szolgáltató köteles írásban megindokolni az elutasítás okát. 
  3. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz. A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok 
  4. A Szolgáltatóval kötött szerződésből eredő jogviták elsősorban békés úton, a felek közti megállapodással, vagy a Kliens, mint Kliens lakóhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatóság előtt rendezhetők. Amennyiben a fenti lehetőségek nem vezetnek eredményre, felek választásuk szerint a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez vagy a bírósághoz fordulhatnak. A lakcím szerint illetékes kereskedelmi és iparkamarák:
Békéltető testület neve Békéltető testület székhelye, címe Illetékessége

Budapesti Békéltető Testület

 

Budapest
Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu Budapest

Budapest
Baranya Vármegyei Békéltető Testület Pécs
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bércesi Ferenc
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu
kerelem@baranyabekeltetes.hu
Baranya vármegye, Tolna vármegye, Somogy vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén
Vármegyei Békéltető Testület
Miskolc
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);
501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Borsod-Abaúj Zemplén Vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye
Csongrád-Csanád Vármegyei
Békéltető Testület
Szeged
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Békés vármegye, Csongrád. Csanád vármegye, Bács-Kiskun vármegye
Fejér Vármegyei Békéltető Testület Székesfehérvár
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu
Fejér megye, Komárom- Esztergom vármegye, Veszprém vármegye
Győr-Moson-Sopron Vármegyei
Békéltető Testület
Győr
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Győr- Moson -Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye
Hajdú-Bihar Vármegyei
Békéltető Testület
Debrecen
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Hajdú- Bihar vármegye, Szabolcs- Szatmár-Bereg vármegye, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye
Pest Vármegyei Békéltető Testület Budapest
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Elnök: Dr. Koncz Pál
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;
www.panaszrendezes.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Pest vármegye

 

  1. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében
    a)  kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
    aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
    ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy
    b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.
  1. Az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén - az Fgytv. 20. §-ában meghatározott illetékességi szabályok figyelembevételével - valamennyi vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara által működtetett békéltető testület eljárhat.
  2. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles Fgytv-ben meghatározott tartalommal, az ott említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.
  3. Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

a. ez eljáró bíróságot
b. a felek, valamint képviselőik nevét, lakóhelyét, perbeli állását
c. az érvényesíteni kívánt jogot, valamint az annak alapjául szolgáló tényeknek és bizonyítékoknak az előadásával
d. a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet
e. csatolni az adottokiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára a fél bizonyítékként hivatkozik

 

  1. Ezen felül lehetőség van még, hogy az ODR rendszeren (Online Vitarendezési Platform) keresztül rendezze a vásárlás során kialakult esetleges problémát. A rendszer célja, hogy az OVR platformon keresztül a kereskedővel vegye fel a kapcsoltot. További információt és a rendszert az alábbi linkre kattintva találja meg a Kliens: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks 


Az ÁSZF módosítása

  1. 1. Szolgáltató a jelen ÁSZF-et jogosult saját döntése és belátása szerint egyoldalúan módosítani. A módosítás indoka lehet: 
    a)  a Szolgáltató körülményeiben bekövetkezett lényeges változás;
    b) jogszabályváltozás;
    c)  a Szolgáltató működésével, gazdasági érdekeivel, műszaki vagy technikai lehetőségeivel, gazdálkodásával, szolgáltatást befolyásoló körülményeivel kapcsolatos ok.
  2. Szolgáltató az ÁSZF-et, továbbá annak módosítását és a módosítással egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF-et köteles a weboldalon jól látható helyen, annak nyitóoldalán, onnan közvetlenül elérhető módon, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható módon ingyenesen közzétenni. Az ÁSZF módosítás a közzétételt követő 8. napon lép hatályba és az ÁSZF módosítás minden, módosítás hatályba lépése után kötött és azt megelőzően kötött szerződésre is alkalmazandó. Szolgáltató elektronikus úton értesíti a Klienseket az ÁSZF módosulásáról (email). 
  3. Amennyiben az Kliens az ÁSZF módosítás ellen a közzétételtől, illetve az értesítéstől (amelyik későbbi) számított 8 napon belül a Szolgáltatónál írásban nem tiltakozik, azt ráutaló magatartásnak kell tekinteni, amellyel az Kliens a módosítást kifejezetten elfogadta. Amennyiben a Kliens kifejezetten tiltakozik az ÁSZF módosítás ellen és azt kifejezetten nem fogadja el, a Szolgáltató jogosult a Klienssel fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban felmondani.


Vegyes rendelkezések

  1. Amennyiben jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelen vagy érvénytelenné válik, úgy ez a rendelkezés az ÁSZF többi rendelkezését nem érinti.
  2. Jelen ÁFSZ-ben nem részletezett kérdésekre a Ptk. szabályai az irányadók. 
  3. Jelen ÁSZF határozatlan időtartamra szól.